Du er her: Hjem / Aktuelt / Spørreundersøkelse til brukerne av helsestasjonen

Innhold

    Spørreundersøkelse til brukerne av helsestasjonen

    Hva synes du egentlig om tilbudet på helsestasjonen? Det lurer avdelingsleder for Forebyggende helsetjenester barn og unge, Heidi Øyen, og hennes kolleger på. I disse dager oppfordrer de alle brukerne av helsestasjonen til å svare på noen spørsmål.

    Digital kartlegging

    Dersom du er innom helsestasjonen de nærmeste ukene, er det stor sannsynlighet for at du kommer ut med et ark i hånda. På arket er det en QR-kode som leder rett til en brukerundersøkelse.

    – Vi håper å få mange svar fra brukerne våre. Tilbakemeldingene er viktige, så vi kan yte en så god tjeneste som mulig. Det er viktig å få tilbakemeldinger slik at vi ser hva vi kan gjøre enda bedre og hva vi kan gjøre for å møte brukernes behov eller ønsker bedre enn i dag, sier Øyen.

    Bildet viser lederen av Helsestasjonen, Heidi Øyen.

    Håper på mange svar: Heidi Øyen ber alle brukere av helsestasjonen om å besvare en digital brukerundersøkelse. (foto: Ringerike kommune)

     

    Tar fem minutter

    Å svare på undersøkelsen tar rundt fem minutter – og den er altså digital og anonym.

    – Vi spør blant annet brukerne våre om de føler at de har mulighet til å påvirke tilbudet vårt, om de blir behandlet med respekt og om det oppleves at vi har god kunnskap og rett kompetanse. I tillegg er det viktig for oss å høre om vi oppleves som tilgjengelige.

    Håper på mange svar

    Undersøkelsen kan besvares helt fram til den 31. desember. Det er kun for de som bruker helsestasjonen i dag. Øyen håper de får inn mange svar.

    – Vi ønsker at helsestasjonen skal være et sted der foreldre vil komme med barna sine for å få hjelp og støtte dersom de trenger det, og da er det viktig at de opplever at de blir møtt på en god måte som gjør at de synes det er fint å komme hit. 

    Siste endret: 18.11.2022

    Fant du det du lette etter?

    Takk for din tilbakemelding

    Hva forsøkte du å finne?